31 paź 2015

DIY: Domowy peeling z przyprawa dyniowa (i nutka wanilii).



Dzisiaj przygotowalam dla was kolejny projekt DIY czyli zrob to sama (przyznam szczerze, ze tego rodzaju filmy i posty na blogu sa moimi ulubionymi:). Tym razem jest to przepis i filmik instruktazowy na cukrowy peeling z przyprawa dyniowa i nutka wanilli :) Do jego wykonania beda wam potrzebne tak naprawde tylko 4 skladniki: -cukier, - przyprawa dyniowa, - olej kokoswy i - esencja waniliowa, ktore umiescilam takze na zdjeciu ponizej:



Ale gdzie dostac przyprawe dyniowa zastanawiacie sie pewnie teraz w domu??? Tak sie sklada, ze w sklad przyprawy dyniowej ( w ktorej swoja droga nie ma ani grama dynii) wchodza 4 przyprawy, ktore kazda z was znajdzie na pewno w swojej kuchni, otoz: cynamon, imbir, galka muszkatolowa i ziele angielskie. Dokladne proporcje wszystkich przypraw potrzebne do wykonania peelingu mozecie znalezc na zdjeciu ponizej oraz moim filmie na youtubu :) 


Ja dla uzyskania jesiennej atmosfery takze w mojej lazience dodalam do mojego peelingu pomaranczowy barwnik spozywczy. Krok ten jest jednak zupelnie opcjonalny. Na zdjeciach ponizej mozecie zobaczyc, ze nawet peeling bez barwnika prezentuje sie wspaniale, kolor nadaje mu bowiem przyprawa dyniowa, poza tym do jego wykonania mozecie takze uzyc brazowego cukru, pamietajcie, ze im grubszy ziarenka tym lepiej :) 


Olej kokosowy wykorzystywalam juz kilka razy w moich malych projektach DIY, ale nic nie stoi nam na przeszkodzie aby jeszcze raz przypomniec sobie jego wspaniale wlasciwosci dla skory. Olej kokosowy utrzymuje miedzy innymi wlasciwy stopien nawilzenia warstwy rogowej, wzmacnia elastycznosc, sprezystosc i miekkosc. Poza tym spowalnia proces starzenie sie skory i powstawania zmarszczek, chcociaz przyznam szczerze, ze nie polecalabym stosowania mojego peelingu na twarzy. Olej kokosowy tworzy takze delikatny film ochronny, reguluje gospodarke wodno - elektrolitowa oraz hamuje utrate wody transepidermalnej. Zmniejsza takze szorstkosc naskorka. 


Nie pozostaje wam wiec nic innego jak zabranie sie na robienie tego peelingu! Zanim jednak zabierzecie sie do pracy, zapraszam na krotki film instruktazowy czyli tak zwany tutorial. Milego ogladania i do zobaczenia!



SHARE:

1 komentarz

  1. Mogę szczerze polecić coś co przerosło moje najśmielsze oczekiwania. Jakiś czas temu miałam problem z włosami. Wtedy mama poleciła mi skorzystanie z lampy Bioptron do naświetlania i koloroterapii. Zdesperowana użyłam jej i… szok i niedowierzanie. Wszystkie moje problemy stopniowo zaczęły znikać. Co więcej, po czasie zauważyłam że nie potrzebuję już tylu kosmetyków do pielęgnacji włosów. Zaczęłam korzystać z naświetlań do pielęgnacji cery. I znów to samo! Oszczędzam mnóstwo pieniędzy na kosmetyki, o lekach nie wspominając! Lampy Bioptron mają wiele zastosowań i są skuteczne. Naprawdę spróbujcie – nie pożałujecie!
    PS. Dodam, że z lamp Bioptron może bezpiecznie korzystać cała rodzina!
    Monika

    OdpowiedzUsuń

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig