26 paź 2015

Youtube: "- Moze nie mam talentu do nagrywania?" Bloopers czyli wpadki.

Dzisiaj zapraszam was do obejrzenia troche innego niz 4 poprzednie filmu, w ktorym udalo mi sie zebrac kilka wpadek, ktore przytrafily mi sie podczas nagrywania :) Musze przyznac, ze montaz tego krotkiego filmiku sprawil mi duzo frajdy, mialam naprade niezly ubaw. Mam nadzieje, ze i wy troche sie posmiejecie... ze mna... ale nie ze mnie ;) Przynajmniej taka mam nadzieje. Jak same zobaczycie juz za chwile, najwiecej problemow sprawili mi "Ulubiency lata", do jego nagrania podchodzilam az dwa razy :) ale np. z "Mojego weekendowego makijazu" nie ma ani jednej wpadki. Poza tym w bloopersach zamiescilam fragment filmu ktory nigdy nie pojawil i nie pojawi sie na moim kanale bowiem podczas jego krecnia bylo niestety zbyt ciemno a poza tym jak zreszta same zobaczycie pedzel, ktorego uzylam do rozu okazal sie mokry i na mojej twarzy zostawil czarne smugi, co zreszta same zobaczycie juz za chwile. Zapraszam wiec do ogladania :)




SHARE:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

© Life by Magdalena. All rights reserved.
Blogger Designs by pipdig